Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blog > Komentarze do wpisu

dialog na dwa zdjente muski

elpanda: Czym należy karmić tygrysy gdy skończą się dozorcy?

larwa: [blip] zwiedzajacymi.
larwa: [blip] [blip] w zasadzie powinno sie od nich zaczac, jeszcze przed dozorcami.
elpanda > larwa: najlepiej dziecmi, bo takie starcza na jeden dzien, a nie wiadomo ile moze lezec niedojedzony dorosly ?
elpanda > larwa: zartowalem. wiadomo. az przyjedzie karetka sniezka.
larwa > elpanda: dziecmi? daj spokoj, pampersy to teraz nosi, jeszcze sie zwierz przytruje, stanie mu to w gardle. szkoda tygrysa.
elpanda > larwa: hmmm. to moze trzeba tylko biednymi dziecmi? te pewnie z gola dupa chodza
larwa > elpanda: mlodziesz szkolna to juz tak w sam raz. jeszcze wszystko zdrowe, sladowe ilosci alkoholu w organizmie zastapia kieliszek wina do kolacji. samo zdrowie
elpanda > larwa: tak to chyba rozwiazali w indiach, z tego co kojarze ;)
elpanda > larwa: tylko zeby nie uciekali trzeba przebierac tygrysy za krowy - ale poza tym -dziala.
larwa > elpanda: tylko pomysl jak by sie nagle populacja tygrysa odbudowala. bylibysmy przodownikiem pracy! chiny bralyby z nas przyklad, zapraszaliby nas na wyklady...
larwa > elpanda: autografy, wywiady, wizyty w zakladach pracy... mialy byc... :D
elpanda > larwa: wyklady tez moznaby. o wyzszosci tygrysa nad dziecmi :]
elpanda > larwa: to nawet latwo udowodnic taki tygrys jak siedzi to wyzej niz jak dziecko stoi przeciez :)
(mógłby ktoś pomyśleć, że tu sięskończyło, ale....)

larwa: pogon mię kto do lozka, bo wiadomo, tryb ząbi.
elpanda > larwa: do łóżka !
elpanda > larwa: bo jak nie to tygrys!
larwa > elpanda: nie chce misie.
elpanda > larwa: Pora na dobranoc bo już księżyc świeci. Dzieci lubią misie misie lubią dzieci
larwa > elpanda: chce tygrysa. jak zajde w ciaze, to bede wiedziala co zrobic z niechcianym stworzeniem, ktore wygrzebie sie z mego lona.
elpanda > larwa: doprawic mu uszy i kite?!
larwa > elpanda: nie, oddac tygrysowi.
elpanda > larwa: ale wyobraz swoje co by było jakby pokochal jak swoje i adoptowal
larwa > elpanda: mielibysmy nowa historie o tarzanie. w troche bardziej gejowskiej wersji (kto to widzial, cale zycie w paskach i pomaranczu...)
elpanda > larwa: chyba ze to tygrys syberyjski
elpanda > larwa: to bylby jedyny swieci mrozoodporny trzezwy rosjanin biegajacy z jeleniem pod pacha.
larwa > elpanda: no to wtedy pelna iligancja. ino dalej troche gej, tecza, etc :D
larwa > elpanda: wizualizuje. piekne. rozwiany wlos, on na trzech lapach (w czwartej jelen) przemierza dzikie haszcze. ludzie sie patrza i kiwaja ze zrozumieniem glowa
elpanda > larwa: "jasniepan znowu popil, ani chybi" :D
larwa > elpanda: "spojrz jasiu, jego wychowaly tygrysy i widzisz jak biega. a teraz ucz sie bo skonczysz jak on, tylko polujac na ryjowki, bo nawet wylinialego zajaca
larwa > elpanda: bys nie upolowal gowniarzu!"
elpanda > larwa: i wlasnie od tego rosjanina surwiwałowa - ludzie wymyslili durny sport ze ida w las i zyja o patykach i wodzie :D

 

wtorek, 12 października 2010, elpanda

Polecane wpisy

  • Blip - bo gg nie ma w pracy.

    Coraz częściej można mnie zastać wyłącznie na blipie, przez co np. parę osób sądzi, że mogę być z Agory, bo tam tyle osób czytam i nie tylko. Z niektórymi osoba

  • Sztuka wariata

    MM zwariowales RaV do tej pory ci to nie przeszkadzalo MM nie martw sie jak cie wsadza do osrodka przywioze ci kolorowe kredki RaV spoko RaV wariaci zawsze maja

  • Mili goście. odcinek kolejny + 1 (aka Gdzież jest niegdysiejszy Snowden? )

    - Dlaczego właśnie ja? - brzmiała jego niezmienna skarga i było to bardzo dobre pytanie. Yossarian mógł coś na ten temat powiedzieć, ponieważ kolekcjonował dob

TrackBack
TrackBack w tym blogu jest moderowany. TrackBack URL do wpisu:
Komentarze
elpanda
2010/10/26 15:27:41
tak tylko sprawdzam komentarze